tirsdag den 23. april 2013

My Beauty Box April


Jeg har givet mig selv et 3 måneders abonnement på MyBeautyBox som man modtager 1 gang om måneden og indeholder mellem 4-5 skønne produkter. Koster 129,- pr måned.

Jeg har i denne måned modtaget 

- Body Nordic Lipgloss i farven "brown" jeg vil kalde den bronze og var lidt afskrækket af farven men når den kommer på er den rigtig pæn og giver flot shine. - koster 99,-

- Rimmel London Glam Eyes Eyeshadow nr 102 - flot farve i et lidt mørkere sølv nuance, har  en super dækevne og en lækker konsistent. - koster 49,-

- Rimmel London Glam Eyes Eyeliner nr 004 diamond - Sølv flydende eyeliner, synes kvaliteten er ringe og den klumper ikke men er svær at lægge jævn farve. - koster 69,95

- EasySun Towelette - Selvbruner serviet som jeg kender godt i forvejen, synes dog ikke en er nok til hele kroppen og jeg har oplevet at få striber efter brug af denne. pris 10,-

- Sally Hansen Complete Salon Manicure i farven "loves me not" - Lakken er hurtigtørrende, og indeholder både underlak, forstærker, vækstpleje, farve og overlak. Derfor egnet til kvinder der altid er på farten. Jeg har prøvet den og farven er virkelig smuk, men den holdte ikke engang 24 timer før den begyndte at skalle af. - pris 89,95 

Favoritten i Kassen må alligevel blive Sally Hansens Lak da den bare er så fin i farven. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar