tirsdag den 9. april 2013

H&M April

Jeg elsker H&M og shopper ofte online derinde fra. De har fine ting til en fantastisk pris. 


  1. Glimmer neglelak 29,95,-
  2. Går normalt ikke med læbestift men købte denne her sidste gang jeg var i H&M. Farven  jeg købte hed nude og den er bare så fin og naturlig 39,95,-
  3. En eyeliner der er fast sortiment i min makeup kasse, den er nem og styre og holder fint og så koster den kun 29,95,-
  4. En pensel som bare er uundværlig og så er kvaliteten i top når man ser på prisen 29,95,- 
  5. Anker cover til iphone 4 - overvejer meget at købe det 59,95,-
  6. Jeg elsker gul(d), og det her armbånd skal helt sikkert i min indkøbskurv næste gang jeg handler på H&M 69,95,-
  7. Super fine ringe i en 5-pak som jeg allerede har købt de er bare så fine især når man får lidt kulør og så koster de kun 39,95,- 
  8. Bælte i rigtige fine sommer farver 39,95,-
  9. Vådservietter med duft af vanille/lime 9,95,-
  10. Flotte øreringe 39,95,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar