tirsdag den 9. april 2013

H&M April

Jeg elsker H&M og shopper ofte online derinde fra. De har fine ting til en fantastisk pris. 


  1. Glimmer neglelak 29,95,-
  2. Går normalt ikke med læbestift men købte denne her sidste gang jeg var i H&M. Farven  jeg købte hed nude og den er bare så fin og naturlig 39,95,-
  3. En eyeliner der er fast sortiment i min makeup kasse, den er nem og styre og holder fint og så koster den kun 29,95,-
  4. En pensel som bare er uundværlig og så er kvaliteten i top når man ser på prisen 29,95,- 
  5. Anker cover til iphone 4 - overvejer meget at købe det 59,95,-
  6. Jeg elsker gul(d), og det her armbånd skal helt sikkert i min indkøbskurv næste gang jeg handler på H&M 69,95,-
  7. Super fine ringe i en 5-pak som jeg allerede har købt de er bare så fine især når man får lidt kulør og så koster de kun 39,95,- 
  8. Bælte i rigtige fine sommer farver 39,95,-
  9. Vådservietter med duft af vanille/lime 9,95,-
  10. Flotte øreringe 39,95,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Aras Greb, WHO?

Mit billede

Ung pige som elsker at bruge penge på lidt af hvert såsom mode, trends, hjemmet, dyrene, madlavning. Jeg deler ud af mine oplevelser og opskrifter.

Der var en fejl i denne gadget