søndag den 7. april 2013

IKEA noget af det bedste jeg ved!


Vi har købt et hus fra 1904 i Dollerup Bakker lidt uden for Viborg. Vi er igang med at istandsætte det fuldstændig og har egentlig kun væggene tilbage fra da vi købte det og er nu igang med at bygge op igen. 

Senere vil der komme før og efter billeder af huset.

Idag skulle Casper hente en ny/brugt Computer i Aalborg og det gav jo anledning til en tur i IKEA. Jeg elsker IKEA og alle deres fantastiske ting til ingen penge. 

Nogle af dagens uundværlige køb 

                     Data bestik til 199,- for 24 dele til når vi flytter ind i huset i Dollerup                  


Isforme så jeg kan lave hjemmelavede sunde pindis. 15,- stk






Store duftlys og et nyt lysfad til mit spisebord. Jeg elsker duftlys og ved godt at de ikke er sunde,  Men engang imellem så må jeg lige have et sæt.  Lysfad 35,- Lysene koster 39,- stk






Tak IKEA, nu kan jeg lidt igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar