lørdag den 6. april 2013

Køkken LIR!!

Jeg elsker at lave mad og bruger mange timer i mit køkken. Jeg forsøger ofte med nye spændende opskrifter som jeg giver mit eget præg. Jeg forsøger at leve sundt og tænke over hvad jeg putter i munden men jeg er som alle andre også en synder, men hvad er livet uden en synd i ny og næ.

Jeg elsker smoothie men min blender som ellers var købt til at kunne knuse is er bare ikke god nok. Det gav mig i går grund til at gå på www.pixmania.com og bestille min nye bedste ven. Vær søde og tag godt imod ROSE!!!



                                                       KitchenAid Artisan i farven rose'

Glæder mig så meget til den kommer med posten, og jeg er allerede ved at forklare kæresten at når man har denne skal man også have deres røremaskine og selvfølgelig også i farven rose.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar