søndag den 7. april 2013

Fødselsdags outfit

Min bedstefar bliver 80 her i april og det skal fejres. Ergo jeg bliver "nød" til at bruge penge på et nyt outfit, det er altid god med en undskyldning til at udvide garderoben.

Jeg elsker kjoler og ledte længe efter kjolen det lige skulle være. Jeg fandt denne på www.vila.dk til 174,- på tilbud og den er bare rigtig fin.

























Jeg har købt leggins til denne fra www.asos.com som er med shimmer effekt. 146,-





Mine sko bliver ballerinaer med plateau fra Shoe Biz fra sidste år, da jeg er en ret høj pige (178 cm) og ikke vil være tårnet til festen. De kan stadig købes på www.smartgirl.dk til 499,- og de er bare uundværlige, så bløde man kan gå flere kilometer i dem.

Accessories indtil videre er min elskede ring fra www.chanti.dk til HELE 35,- bestilte en for sjovt da jeg troede det var det sædvanlige skrammel som var mere gul end guld. Men den er fantastisk, den ligner faktisk en dyr ring og har fået så mange fine kommentar på den. Jeg har siden hen købt to mere HVIS nu den skulle tabe en sten.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar