tirsdag den 7. maj 2013

GoodieBox Maj


Jeg er bagefter med nye blog indlæg men har bare haft lidt for meget om ørene. Men jeg har nu modtaget min 2. GoodieBox og må desværre konkludere at indholdet denne gang er noget skuffende i forhold til sidst. 

Jeg er vild med kassen farve som lige passer til sommeren har vist sin ankomst. 

Indholdet i min kasse var:






Loreal Paris Color Riche Neglelak i farven addictive plum synes farven snyder på billedet den har mere et skær over i en mørk pink, rigtig flot.  - Pris 39,95,-



Maybelline Master Drama Kohl Liner i Farven Deep Purple / Ultra violet Super flot farve, så den er jeg rigtig glad for. 69,95,-


                      
A-Derma Sensifluid Micellar Water - i en stor prøve. Ansigts makeup fjerner med alt i en. Uden parabener, alkohol og sæbe. Full size koster 129,50,- Har nu brugt produktet i et par dage og jeg må sige at det er et super produkt, det fjerner nemt make up og man får en frisk følelse efter brug, dog synes jeg den udtørre en lille smule. Men er helt sikkert en af de bedste makeup fjernere jeg har prøvet. 

Giorgio Armani Acqua Di Gioia Eau Fraiche - En lille prøve.  Ny duft fra Armani , super frisk sommer duft, minder mig lidt om en duft fra issey miyake. Indeholder duft af grape, primofiore citron, mandarin jasmin og ylang ylang. Full Size 340,-

Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector - Lille prøve. Har endnu ikke prøvet nogle BB Cream så det er fint nok med en prøve den er dog meget lille. Full Size 89,95,-

Lóréal Paris Hair Expertise Ever Pure Shampoo og Conditioner - Prøve. Glæder mig til at prøve disse prøver. De lover både beskyttelse og pleje. Full Size 99,95,-  Har nu brugt prøverne og der var kun LIGE nok til en gang. Duften er meget gran agtig og lidt maskulin så den bryder jeg mig ikke om. Resultatet er dog godt, mit hår er blevet blødt og lækkert, jeg behøvede ikke engang leave in conditioner som jeg plejer for at kunne redde mit hår igennem.

Postkort fra Sclerose foreningen 

Rabatkode fra Oriflame på 100,- ved køb over 300,- 

20 % rabatkupon til Smukker.dk 

Alt i alt 2 Full Size produkter - jeg er en smule skuffet desværre. 
                      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar