fredag den 21. juni 2013

UNIQUE HAIRCARE


Unique Haircare har været så søde at sponsorer et par produkter.

Moisturizing Shampoo - Denne plejende og fugtgivende shampoo til tørt og ødelagt hår er sprængfyldt med nærende mælkeproteiner og har en dejlig duft af kornblomst. Indeholder den størst mulige mængde af økologiske ingredienser, vil denne shampoo tilføre styrke til dit hår og genetablere sin fugtbalance. Den  renser forsigtigt håret og efterlader den glat. Øger glans og reducerer krus.

Special Care Treatment - Bæredygtig luksus behandling, der genopbygger håret, erstatter manglende næringsstoffer og tilføjer proteiner til styrke håret. Denne certificeret økologisk hårkur har en næsten magisk virkning på beskadiget hår som kræver ekstra pleje. Den vigtigste ingrediens er et hvedeprotein, der trænger dybt ind i håret og omstrukturerer håret indefra resulterer i en anti spaltede spidser effekt med mere end 80%. Denne ekstremt effektive hårkur vil styrke og re-vitalisere dit hår og efterlader det silkeblød og skinnende.

Shampooen har en mild og har en meget naturlig duft, den er gennemsigtig og lidt tynd. Normalt ville jeg synes det var et problem når shampoo er for tyndt, men i denne sammenhæng er det faktisk positivt da den er utrolig drøj. Den skummer dejligt op og jeg føler virkelig den vasker mit hår rent. 

Hårkuren kommer med pumpe så den er nem at dosere, duften er også mild og naturlig ved denne. Produktet er cremet og hvid og man kan næsten blive lidt i tvivl om det er body lotion når man får produktet i hånden. Jeg var skeptisk da jeg er vant til en fed hårkur - meeen da jeg efter 5 minutter skyllede produktet ud og fik mit hår tørret var jeg meget forbløffet især fordi mit hår virkelig trænger til at få klippet de slidte spidser af. Mit hår var super nemt at børste igennem, havde ikke brug for min leave in conditioner som jeg ellers plejer. 

Jeg vil anbefale jer at prøve Unique Haircare hvis i går op i det naturlige produkter som forkæler jeres hår. De har produkter til alle slags hår, selv til børn. Prisen er også i top - klik her og se tilbuddet der er lige nu -  de kan også købes her .





Ingen kommentarer:

Send en kommentar