lørdag den 8. juni 2013

Rejse musthaves


Nu er det snart sommerferie tid, tiden hvor mange skal på charter rejser. Jeg ved endnu ikke om vi selv skal på charterrejse i år, og det bliver ihvertfald ikke før i sensommeren da vi jo er igang med renoveringen af vores hus som skal stå færdig senest 1 september. 

Men jeg har nu alligevel lavet en musthave på hvad min kuffert skulle indeholde af lækre rejse items. 

1. Verdens mindste hårtørre 169,- og så er den rigtig fin pink. Jeg har læst at den er overraskende kraftig i forhold til dens størrelse. 

2. Mini glattejern i pink 99,- 

3. Love bird toilettaske med krog og så kan den foldes ud - den er rigtig fin synes jeg 390,-

4. Derma solcreme - uden parfume og uden parabener og så er prisen helt fair faktor 50+ 75,- 

5. 4 stk træ tandbørster - jeg synes simpelthen de er så fine 99,-

6. Rejsesæt fra bioterm indeholder ansigtscreme, rensemælk, lotion, bodygel og håndcreme 99,-

7. Flypude fra ikea 39,- 

8. Wayfarer solbriller 79,-

9. Ild af Maya Banks - en god bog er musthave for mig når jeg skal ligge i solen hele dagen. 135,-

10. Badehåndklæde med ludo - den er da lidt sjov 150,-

11. Michael kors shimmer legs 32$ elsker når mine ben skinner efter de har fået noget kulør. 

Har i nogle rejse musthaves og har i planer om at skulle på charterrejse? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Aras Greb, WHO?

Mit billede

Ung pige som elsker at bruge penge på lidt af hvert såsom mode, trends, hjemmet, dyrene, madlavning. Jeg deler ud af mine oplevelser og opskrifter.

Der var en fejl i denne gadget