lørdag den 8. juni 2013

Rejse musthaves


Nu er det snart sommerferie tid, tiden hvor mange skal på charter rejser. Jeg ved endnu ikke om vi selv skal på charterrejse i år, og det bliver ihvertfald ikke før i sensommeren da vi jo er igang med renoveringen af vores hus som skal stå færdig senest 1 september. 

Men jeg har nu alligevel lavet en musthave på hvad min kuffert skulle indeholde af lækre rejse items. 

1. Verdens mindste hårtørre 169,- og så er den rigtig fin pink. Jeg har læst at den er overraskende kraftig i forhold til dens størrelse. 

2. Mini glattejern i pink 99,- 

3. Love bird toilettaske med krog og så kan den foldes ud - den er rigtig fin synes jeg 390,-

4. Derma solcreme - uden parfume og uden parabener og så er prisen helt fair faktor 50+ 75,- 

5. 4 stk træ tandbørster - jeg synes simpelthen de er så fine 99,-

6. Rejsesæt fra bioterm indeholder ansigtscreme, rensemælk, lotion, bodygel og håndcreme 99,-

7. Flypude fra ikea 39,- 

8. Wayfarer solbriller 79,-

9. Ild af Maya Banks - en god bog er musthave for mig når jeg skal ligge i solen hele dagen. 135,-

10. Badehåndklæde med ludo - den er da lidt sjov 150,-

11. Michael kors shimmer legs 32$ elsker når mine ben skinner efter de har fået noget kulør. 

Har i nogle rejse musthaves og har i planer om at skulle på charterrejse? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar