onsdag den 26. juni 2013

Body Spice


Body Spice er en dansk virksomhed som importer 100% naturlige produkter som de videresælger. Det som tiltaler mig ekstra meget er  Produkterne består udelukkende af botaniske ekstrakter og indeholder derfor ikke kemikalier eller konserveringsmidler og produkterne testes ikke på dyr. Selv emballagen er miljøvenlig og genanvendelig.

Body Spice har været så søde at sende mig disse fantastiske prøver fra Biotique. Jeg har nu testet produkterne og vil fortælle jer lidt om hvad jeg synes. 

Body Lotion Winter Cherry - Indeholder vinterkirsebær, solsikke, tidsel, moskusrod og mandelolie. Duften minder mig lidt om min farmors håndsæbe. Den er super blødgørende og giver min hud et let skinnede skær og huden er silkeblød. Klister og fedter ikke da den hurtig trænger ind i huden. 

Renselotion Bio Berberry - Indeholder berberry, rød sandeltræ, bukkehorn, lodhra bark og mandelolie. Jeg påføre med en vatrondel og fjerner resten med en varm fugtet vatrondel. Duften er frisk og naturlig, den efterlader huden blød og så fedter den ikke. Fjerner også nemt make up.  Den er bare rigtig lækker, min mor har også prøvet den og hun var helt vild med den. 

Scrubcreme Bio Walnut - Indeholder knuste valnødder, valnøddeolie, vitamin A, lecithin, ekstrater af neem, mynthe, bukkehorn og rød sandeltræ. Jeg massere den i mit fugtige ansigt og skyllede efter med vand. Duften er bare så lækker nøddeagtig, og den er ikke for grov og hård mod huden. Den er effektiv og efterlader huden lækker blød som om man har brugt en lækker ansigtscreme. Jeg får følelsen af renhed med dette produkt. 

Fugtighedscreme Bio Saffron Dew - Indeholder ren safran, mandler, pistacieolie, gurkemeje og vilde gurkemeje ekstrakter. Først tænke jeg at gurkemeje og safran i en creme lød meeeget specielt og den umuligt kunne være lækkert, men den er bare rigtig lækker. Dufter frisk og ren og så trænger den hurtig ind i huden. Efterlader huden super blød og så fedter den ikke. 

Shampoo Bio Green Apple - indeholder grøn æble ekstrakt, havalger og centella. Skulle være effektiv mod skæl og psoriasis. Duften er frisk og man før helt lyst til et sprødt grønt æble. Den skummer dejligt og efterlader håret med den fantastiske duft og jeg føler der er rent og lækkert. 

Ja indlægget er sponsoret, men det er min egen test og oplevelse af produktet. 

Kig forbi dem på  her på facebook  og læs mere om produkterne på deres hjemmeside her hvor produkterne også kan købes - og jeg tror det fleste bliver overasket over hvor fine priserne er - jeg skal ihvertfald have købt mig nogle forskellige produkter derinde fra. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar