mandag den 1. juli 2013

GIVEAWAY #7 Juhldal / Cosmedic care


Juhldal / comedic care har været så søde at de har sendt mig deres Face & Body Oil og så har de givet mig lov til at lave en giveaway til en af mine fantastiske faste læsere på 1 stk Face & Body Oil 250 ml 

Face & Body Oil - 100 % ren abrikoskerneolie. Kan anvendes af hele familien og bruges til bl.a. fjerne makeup, inden og efter barbering afhjælper irriteret hud, massageolie, badeolie, babypleje og neglebåndolie. Et godt allround produkt som er fantastisk lækker, og så er det bare fedt man kan bruge den til så meget forskelligt og man ved 100% hvad den indeholder. OG DE TESTER IKKE PÅ DYR :) 

Efter man har fået lidt sol er den bare så lækker at smøre på da den fugter fantastisk og jeg ser lige dobbelt så brun ud, og det kan jeg godt lide ;). Den fedter på den gode måde som olie nu engang gør, men jeg synes faktisk at den tørre hurtigt i forhold til andre olier jeg har prøvet. 

Jeg har også forsøgt at putte lidt i mine spidser om aftenen inden sengetid og så har jeg vasket det ud om morgen og det har haft god effekt, synes mine spidser ser sundere ud. 

Et fodbad med 1 spsk olie i er også lækker og så kan man jo afslutte fodbadet med at smøre fødderne ind i olien. 

Hvis ikke i har prøvet denne lækre olie så skynd jer og deltag i denne lækre giveaway og kryds fingre den er super lækker <3

For at deltage i denne fantastiske giveaway skal du gøre følgende

1) Være fast læser via google friend connect OG bloglovin findes ude i højre side af bloggen. (Jeg får besked når i melder jer som faste læsere)

2) Gå på facebook her og "synes godt om" Juhldal / Comedic care

3) Følg Juhldal / Cosmediccare på instagram 

4) Husk at skrive jeres email så jeg nemt kan få fat i jer.

5) Skriv en kommentar med dit navn på instagram, så Juhldal kan tjekke om vinder følger på instagram.

Vinderen trækkes d. 1/8 2013 

VINDEREN ER TRUKKET OG DET BLEV MAIBRITT / STORT TILLYKKE. 

17 kommentarer:

  1. Done :)

    Jeg er med :)

    Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er med :)
    mit navn på instagram er: maibrittjeppesen

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg er med! Instaname er trinesoppskrifer, og mailen er trineoppskrifter @gmail.com

    Så er det bare å krysse fingre (og tær!)

    SvarSlet
  4. Vil meget gerne være med i din skønne konkurrence :-)
    Følger alle kravene og mit Instagram navn er montebella
    Mvh Mia F
    mia.henriette75@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne være med:) Jeg hedder PIAROTBL på instragram.

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jeg er med - på instagram er jeg modgaard :-)

    Kh Mai
    maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  7. Åh jeg absolut elsker den!

    Mit navn på instagram er; xeniaaros

    xaborch@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Lækker give-away - perfekt til lækker sommerhud :-)

    #oktoberkind på instagram og www.oktoberkind.dk

    God sommer! :)

    SvarSlet
  9. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com
    Instagram: piaddk

    SvarSlet
  11. Lækkert! :) Følger dig herinde og på BL. Dog ikke på instragram da jeg ikk bruger den mere..


    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jæææs Im in :) Alle kriterier er opfyldt :D Kh Maria Seidelin (mariaseidelin på Instagram) - mariaseidelin@hotmail.dk

    SvarSlet
  13. Jeg deltager meget gerne. Følger alle steder ;)

    Sommerhilsen fra
    Birthe R. Nygaard //birthe.gug@live.dk
    navn på instagram Rostengaard

    SvarSlet
  14. Deltager og følger <3

    xoxo,
    Sam Conradsen
    Samconradsen@live.dk

    SvarSlet
  15. Følger alle steder :-)
    idabrixtofte (a) gmail.com
    Instagram: idabrixtofte

    SvarSlet
  16. Følger dig via. GFC og bloglovin - jeg bruger desværre ikke insta, men håber jeg kan være med alligevel :)

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet