søndag den 28. juli 2013

Dårlig samvittighed

Som overskriften siger har jeg viiiildt dårlig samvittighed, får ikke skrevet nok indlæg men det skyldes en simpelt grund. Nemlig vores kæmpe projekt med renoveringen af det hus vi købte i Januar det er fra 1904 - Kun ydermure og tag var tilbage da vi var færdige med nedbrydningen, vi forventer at kunne flytte ind 1/10 - 2013 og det er jo lige om lidt. Jeg glæder mig til at vise jer billeder fra før og efter men nu får i lige et som det ser ud lige nu. Min kæreste og kammerater har klaret det meste selv, jeg har så passet vores nuværende hjem og vores dyr, og så har jeg hjulpet med bl.a. at male indvendigt. 


3 kommentarer:

  1. Det ser da mægtig fint ud so far. :) Er al den tomme jord også jeres? :)

    SvarSlet
  2. Ja det er så, vi har fået det plannet ud og sået græs :)
    På den anden siden skal der bygges garage/værksted :)

    SvarSlet
  3. Ej hvor spændende! Det bliver sikkert fantastisk at flytte ind! :)

    Btw er det en super lækker blog du har dig, tænkte om du måske kunne tænke dig at 'følges'? Jeg følger i hvert fald dig, men du kan jo tage et kig forbi min blog, måske smide en kommentar og se om den er noget for dig :) ♥ knus Karoline http://hvidekanter.blogspot.dk/

    SvarSlet